Azərbaycanın e-kommersiya bazarı böyüyüb

Koronavirus pandemiyası dövründə müştərilərinin qlobal və regional səviyyədə e-kommersiya xərclərinin hesablanması və e-kommersiya tendensiyasının artım trayektoriyasının müəyyən edilməsi üçün “Covid-19 Commerce Insight” məlumat platforması istifadəyə verilib. Beynəlxalq müştəri platforması “Emarsys” və “GoodData” məlumat analitikası platformasının ortaq tərəfdaşlığı nəticəsində ərsəyə gələn bu platformada 120 ölkənin məlumatları əsasında hazırlanmış qrafik və cədvəllər qeyd edilib.

Platformada qeyd olunan məlumata əsasən, Azərbaycanda 10-17 aprel tarixində həyata keçirilən e-kommersiya tranzaksiyalarının həcmi ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətdə 65% çoxdur. Qeyd edək ki, sözügedən göstərici üzrə Türkiyə (+200%), Fransa (83%), Almaniya (42%), ABŞ (66%) kimi bir sıra ölkələrdə artım müşahidə olunub. Ən çox geriləmə isə Vyetnam (-67%), Estoniya (-52%), Polşa (-49%), BƏƏ (-29%) və Rusiyada (-27%) qeydə alınıb.

Aşağıdakı cədvəldə isə, ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətdə günlər üzrə e-kommersiya tranzaksiyalarının dinamikasını müşahidə etmək mümkündür:

TarixÖtən ilin müvafiq dövrünə nisbətdə dinamikası (%-lə)
05.01.20147
12.01.20160
19.01.2051
26.01.20166
02.02.20154
09.02.2045
16.02.2031
23.02.20-64
01.03.2034
15.03.202
22.03.2099
29.03.20-20
01.04.20-23
02.04.20-30
03.04.20-30
04.04.20-31
05.04.20-33
06.04.20-17
07.04.2014
08.04.2024
09.04.2022
10.04.2035
11.04.2045
12.04.2065
13.04.2070
14.04.2070

Related posts

Lənkəran “ASAN xidmət” mərkəzində “Güzəştli mənzil” pəncərəsi fəaliyyətə başladı

Daha 149 mənzil satmaq öhdəliyi ilə kirayə şərtləri ilə vətəndaşlara təqdim edilir

Bakı metrosu ilə sərnişindaşıma 4%-dən çox artıb

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Ətraflı