Dünyanın ən bahalı brendlərinin 25-ci reytinqi açıqlandı

Screenshot

2024-cü ilin dünyanın ən dəyərli brendlərinin eytinqi açıqlanıb.

BBN.az bu barədə “Interbrand” konsaltinq şirkəti tərəfindən dərc edilən reytinqə istinadən xəbər verir.

Belə ki, 2024-cü ildə  “Apple”, “Microsoft” və “Amazon” ümumi brend dəyərindəki artımı yavaşlayıb, buna baxmayaraq bu brendlər öz liderliklərini qoruyub saxlamağı bacarıblar. Bu il onların ümumi dəyəri 3% artaraq 3,4 trilyon dollara çatıb ki, bu da son illərin ən aşağı artım tempidir.

“Apple”ın brend dəyəri 3% azalaraq 488,9 milyard dollar təşkil edib. Analitiklər bunu süni intellektə sərmayə yatırmağa ehtiyatlı yanaşma ilə əlaqələndiriblər.

Related posts

“MyGov”un kommunal sektorda istifadəsi genişləndirilir

Azərbaycanda süni intellekt üzrə dövlət standartları hazırlanacaq

Azərbaycanda Süni İntellekt Akademiyası yaradılacaq