Dünyanın ən bahalı brendlərinin 25-ci reytinqi açıqlandı

Screenshot

2024-cü ilin dünyanın ən dəyərli brendlərinin eytinqi açıqlanıb.

BBN.az bu barədə “Interbrand” konsaltinq şirkəti tərəfindən dərc edilən reytinqə istinadən xəbər verir.

Belə ki, 2024-cü ildə  “Apple”, “Microsoft” və “Amazon” ümumi brend dəyərindəki artımı yavaşlayıb, buna baxmayaraq bu brendlər öz liderliklərini qoruyub saxlamağı bacarıblar. Bu il onların ümumi dəyəri 3% artaraq 3,4 trilyon dollara çatıb ki, bu da son illərin ən aşağı artım tempidir.

“Apple”ın brend dəyəri 3% azalaraq 488,9 milyard dollar təşkil edib. Analitiklər bunu süni intellektə sərmayə yatırmağa ehtiyatlı yanaşma ilə əlaqələndiriblər.

Related posts

Üçüncü rüb ərzində saxta domenlərin sayı kəskin artmışdır – Foto

Apple Siri-ni tamamilə yeniləyir

SİMA minlərlə ağacın qorunmasına töhfə verir

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Ətraflı