Elon Musk-dan sonra “Twitter”in reklam gəlirləri yarıya qədər enib

2022-ci ilin oktyabrından “Twitter” sosial şəbəkəsinin amerikalı milyarder Elon Musk tərəfindən 44 milyard dollara alınmasından sonra reklam gəlirləri yarıya qədər enib.

BBN.az BBC Business nəşrinə istinadən xəbər verir ki, o, deyib ki, şirkət iyunda satışlarında bir artım görməyib, ancaq əlavə edib ki, iyuldan gözləntiləri var.

Əlavə edək ki, Musk xərclərə qənaət etməkdən dolayı 2022-ci ildə 7.500 işçisini yarıya qədər endirmişdi. Həmçinin bəzi təxminlərə əsasən  “Twitter”in rəqibi olan “Threads”in (Meta şirkətinə məxsusdur-red.) istifadəçilərinin sayı artıq 150 milyona çatıb.

Related posts

Kapital Bank-la rəqəmsal transformasiya və süni intellektin gələcəyi: Nəriman Əsədovla müsahibə

Azərbaycan-İsrail enerji əməkdaşlığı müzakirə edilib

Bankların xalis mənfəətinin həcminə görə renkinqi – II rüb/2024

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Ətraflı