“Kripto qışı” Google-un da reklam imperiyasını zədələyir: Texnologiya nəhənginin belə immunu yoxdur

Hətta Google-un da “kripto qışına” qarşı immunu yoxdur. Belə ki, Google-un ana şirkəti Alphabet-in çərşənbə axşamı açıqlanan 3-cü rüb gəlirləri ilə bağlı nəticələri göstərib ki, azalma var, baş maliyyə rəhbəri Philipp Schindler isə gəlirlərdə geriləməni kripto şirkətlər və başqa maliyyə firmalarının reklam xərclərini endirməsində görüb.

BBN.az CNBC Business-ə istinadən xəbər verir ki, şirkətin CEO-su deyib ki, makro iqtisadi çətinliklər Google-un reklam biznesinə təsir edir. 

Google-un 3-cü rübdəki reklam gəlirləri cəmi 6% artıb ki, bu da pandemiyanın başlamasından əvvəlki dövr istisna olmaqla, 2013-cü ildən bu yana ən zəif göstərici hesab edilir. Google şirkətinə daxil olan YouTube da reklam gəlirlərində azalma olduğunu qeyd edib.

2022-ci ilə bitcoin və ethereum-un hər ikisi dəyərlərinin 60%-ni itirib. 2021-ci ildə ictimaiyyətə açıqlanan kripto dəyişdirilməsi üzrə Coinbase şirkəti 70%-dən çox dəyər itirib. Digər kriptovalyuta şirkətləri Celsius Network, Voyager Digital və Three Arrows Capital kimi seçilən adlar da iflası hiss edib.

Related posts

“Grand-Mart” bütün sənədləşmə işlərini “SİMA İmza” ilə rəqəmsallaşdırıb

Apple, iOS 18 ilə inqilab etməyə hazırlaşır

Dövlət Xidmətindən bank müştərilərinə – Xəbərdarlıq

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Ətraflı