Home » “Müştəri təcrübəsində innovasiya. Müxtəlif seqmentlərin müştəriləri üçün oflayn rejimdə fərqləndirilmiş xidmətlərin həyata keçirilməsi” mövzusunda vebinar keçirilib

“Müştəri təcrübəsində innovasiya. Müxtəlif seqmentlərin müştəriləri üçün oflayn rejimdə fərqləndirilmiş xidmətlərin həyata keçirilməsi” mövzusunda vebinar keçirilib

by bbnadm
0 rəy 0 baxış 1 dəqiqə oxuma

“V BEYNƏLXALQ BANKÇILIQ FORUMU” çərçivəsində yan tədbirlərin həyata keçirilməsi davam etdirilir.

Növbəti tədbirlərdən biri də Azərbaycan Banklar Assosiasiyası (ABA) və “IDNT” şirkətinin birgə təşkilatçılığı ilə baş tutmuşdur. 15 dekabr 2021-ci il tarixində keçirilən vebinar “Müştəri təcrübəsində innovasiya. Müxtəlif seqmentlərin müştəriləri üçün oflayn rejimdə fərqləndirilmiş xidmətlərin həyata keçirilməsi” mövzusunu əhatə etmişdir.

Müvafiq bank əməkdaşları üçün nəzərdə tutulan vebinarda “IDNT” şirkətinin rəhbəri Mikola Çumak təqdimatla çıxış etmişdir.  

Sonda mövzu üzrə suallar cavablandırılmış və müzakirə aparılmışdır.

Oxşar xəbərlər

Şirkət

Abunə ol

2023 – Bütün hüquqlar qorunur. BBN

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Qəbul et Ətraflı

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Adblock Aşkarlandı

Zəhmət olmasa vebsaytımız üçün brauzerinizdən AdBlocker uzantısını söndürməklə bizə dəstək olun.