
Amazon Web Services (AWS), internetin bir çox əsas sayt və tətbiqini dəstəkləyən bulud platforması, bazar ertəsi bir neçə saatlıq fasilə ilə işləməyib. Bu, bank xidmətlərindən sosial şəbəkələrə, hava yollarının rezervasiya saytlarından onlayn alış-veriş platformalarına qədər minlərlə xidməti əhatə edib. Milyonlarla insan, xüsusən ABŞ-ın Şərq sahilində işə gedənlər, mobil sifariş verə və ya əsas tətbiqlərə daxil ola bilməyib.
AWS-in izahı və səbəbi:
Amazon bildirib ki, problem onların DynamoDB verilənlər bazasında yaranan DNS sistemi ilə bağlı olub. DNS, internetdə veb ünvanlarını IP ünvanlarına çevirən “telefon kitabı” funksiyasını yerinə yetirir. Bu problem səbəbindən şirkətlərin məlumat bazalarına bir neçə saatlıq giriş mümkün olmayıb.
Ekspertlərin açıqlamaları:
Kiber təhlükəsizlik şirkəti NymVPN-in rəqəmsal direktoru Rob Jardin qeyd edib:
“Bu, kiberhücum deyil, sadəcə Amazon-un əsas məlumat mərkəzlərindən birində texniki nasazlıqdır.”
Mike Chapple, Notre Dame Universitetinin IT professoru əlavə edib:
“Amazon məlumatları təhlükəsiz saxlayırdı, amma bir neçə saat ərzində ona daxil ola bilmədilər. Bu, internetin böyük hissəsinin müvəqqəti ‘yaddaş itkisi’ yaşaması kimidir.”
Fasilənin nəticələri:
Problemin həlli saat 06:35 ET-də baş verib. Amazon şirkətlərə kəşləri (müvəqqəti yaddaş faylları) boşaltmağı tövsiyə edib ki, xidmətlər daha sürətlə bərpa olunsun. Hələlik digər AWS xidmətləri, o cümlədən EC2 də fasilədən təsirlənib.
Şirkət yaxın günlərdə kəsilmənin səbəbini açıqlayan postmortem hesabat təqdim edəcək.







