Home » “Apple” ardıcıl olaraq ikinci il dünyanın ən dəyərli brendi seçilib

“Apple” ardıcıl olaraq ikinci il dünyanın ən dəyərli brendi seçilib

by yunus
0 comments 2 views 1 minutes read

“Apple” brendinin dəyəri il ərzində 11% artaraq 574,5 milyard dollara çatıb.

BBN.az xəbər verir ki, bu barədə illik “Brand Finance Global 500” araşdırmasında deyilir.

“Microsoft”  35% (461,1 milyard dollara qədər) artım nümayiş etdirərək reytinqdə ikinci yeri, üçüncü yeri  “Google” (+24%, 413 milyard dollar), dördüncü yeri isə “Amazon” (+15%, 356,4 milyard dollar) tutub.

“Walmart” brendi dəyəri 42% artaraq 137,2 milyard dollara çataraq altıncı yerdən beşinci yerə yüksəlib.

Ən dəyərli brendlər onluğuna həmçinin “Samsung” (110,6 milyard dollar), “TikTok” (105,8 milyard dollar), “Facebook” (91,5 milyard dollar), “Nvidia” (87,9 milyard dollar) və “State Grid Corporation of China” (85,6 milyard dollar) daxildir.

Qeyd olunur ki, “Nvidia” brendinin dəyəri bir il ərzində təxminən iki dəfə artıb.

You may also like

Leave a Comment

Şirkət

Abunə ol

2023 – Bütün hüquqlar qorunur. BBN

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Qəbul et Ətraflı

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Adblock Aşkarlandı

Zəhmət olmasa vebsaytımız üçün brauzerinizdən AdBlocker uzantısını söndürməklə bizə dəstək olun.