Hətta Google-un da “kripto qışına” qarşı immunu yoxdur. Belə ki, Google-un ana şirkəti Alphabet-in çərşənbə axşamı açıqlanan 3-cü rüb gəlirləri ilə bağlı nəticələri göstərib ki, azalma var, baş maliyyə rəhbəri Philipp Schindler isə gəlirlərdə geriləməni kripto şirkətlər və başqa maliyyə firmalarının reklam xərclərini endirməsində görüb.
BBN.az CNBC Business-ə istinadən xəbər verir ki, şirkətin CEO-su deyib ki, makro iqtisadi çətinliklər Google-un reklam biznesinə təsir edir.
Google-un 3-cü rübdəki reklam gəlirləri cəmi 6% artıb ki, bu da pandemiyanın başlamasından əvvəlki dövr istisna olmaqla, 2013-cü ildən bu yana ən zəif göstərici hesab edilir. Google şirkətinə daxil olan YouTube da reklam gəlirlərində azalma olduğunu qeyd edib.
2022-ci ilə bitcoin və ethereum-un hər ikisi dəyərlərinin 60%-ni itirib. 2021-ci ildə ictimaiyyətə açıqlanan kripto dəyişdirilməsi üzrə Coinbase şirkəti 70%-dən çox dəyər itirib. Digər kriptovalyuta şirkətləri Celsius Network, Voyager Digital və Three Arrows Capital kimi seçilən adlar da iflası hiss edib.