Səyyar ASAN xidmət 4 – 18 mart Binəqədi rayonunun Binəqədi qəsəbəsi, Hacıqabul, Ağstafa, Xırdalan, Siyəzən, Cəlilabad rayonunun Göytəpə şəhəri, Naftalan, Ucar, Tovuz rayonunun Qovlar şəhəri, Balakən və Saatlıda vətəndaşlara səyyar formada xidmət göstərəcək.
Səyyar şəkildə göstərilən xidmətlərə funksional yardımçı xidmətlər, həmçinin Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi, Daxili İşlər Nazirliyi, Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən təqdim olunan xidmətlər aiddir.
Bu xidmətlərə aşağıdakılar daxildir:
– Notariat fəaliyyəti;
– Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı;
– Şəxsiyyət vəsiqələrinin verilməsi və dəyişdirilməsi;
– Ümumvətəndaş pasportlarının verilməsi və dəyişdirilməsi;
– Sürücülük vəsiqələrinin dəyişdirilməsi; (Bakı və Sumqayıt Səyyar ASAN xidmət avtobusları)
– Əmək pensiyalarının təyin edilməsi;
– Mənzillər üzərində mülkiyyət hüquqlarının ilkin və təkrar dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların, texniki pasportların verilməsi;
-Daşınmaz əmlakın təsvirinə, dövlət qeydiyyatına alınmış hüquqlara və onların məhdudlaşdırılmasına (yüklülüyünə) dair dövlət reyestrindən arayışların verilməsi;
– Fərdi yaşayış evləri üzərində mülkiyyət hüquqlarının təkrar dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların, texniki pasportların verilməsi;
– Bank xidməti (dövlət rüsumlarının və xidmət haqlarının qəbulu);
– Tərcümə xidməti (Qəbələ Səyyar ASAN xidmət avtobusu istisna olmaqla)
– Tibb xidməti;
Səyyar ASAN xidmətin həyata keçirilməsinin əsas məqsədləri dövlət xidmətlərinin vətəndaşlara daha rahat, yeni və innovativ üsullarla təqdim edilməsi, vətəndaşlar üçün əlçatanlığın təmin edilməsi və vətəndaş məmnunluğuna nail olunmasıdır.