Home » “Çağrı mərkəzləri üçün Genesys həlləri – müştəri xidmətində mükəmməllik” mövzusunda görüş keçirilmişdir

“Çağrı mərkəzləri üçün Genesys həlləri – müştəri xidmətində mükəmməllik” mövzusunda görüş keçirilmişdir

by bbnadm
0 rəy 2 baxış 1 dəqiqə oxuma

16-17 iyun 2022-ci il tarixlərində, baş tutmuş FİNTEX SAMMİT 2022 (MALİYYƏ VƏ TEXNOLOGİYALAR EXPO): “Bank və maliyyə ekosistemində yeni trendlər: innovativ həllər, fintex və təhlükəsizlik” çərçivəsində həyata keçirilən yan tədbirlərdən növbətisi baş tutub.

Belə ki, 17 iyun 2022-ci il tarixində müştəri xidmətləri və çağrı mərkəzi texnologiyaları üzrə ixtisaslaşmış Genesys şirkəti ilə birgə təşkil edilən “Çağrı mərkəzləri üçün Genesys həlləri – müştəri xidmətində mükəmməllik” mövzusunda biznes səhər yeməyi şəklində görüş keçirilmişdir.

Görüş zamanı 17 ölkədə yüzlərlə şirkətə biznes ehtiyaclarına uyğun ən optimal çağrı mərkəzi və bək ofis həllərini formalaşdırmağa dəstək vermiş və müştəri xidmətləri üzrə 8 illik peşəkar fəaliyyətlə məşğul olmuş, Genesys şirkətinin həllər üzrə baş məsləhətçisi Alexander Kamitov  qeyd edilən mövzuda təqdimatla çıxış edib.

Sonda mövzu üzrə müzakirələr aparılmış və iştirakçıların sualları cavablandırılmışdır.

Oxşar xəbərlər

Şirkət

Abunə ol

2023 – Bütün hüquqlar qorunur. BBN

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz. Qəbul et Ətraflı

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Adblock Aşkarlandı

Zəhmət olmasa vebsaytımız üçün brauzerinizdən AdBlocker uzantısını söndürməklə bizə dəstək olun.